lørdag den 14. juli 2012







Hej søde dejlige (sikkert ikke længere eksisterende) læsere. Jeg lavede i dag nogle t shirts med tryk på, og det er der et indlæg om på SilleWho. Der kom vildt mange indlæg omkring hvor jeg fandt billederne, så her er nogle ideer. Jeg er lidt ked af at det er lidt langt det her indlæg i forhold til billeder, men jeg ved jo ikke hvad i hver især kan lide, så jeg tog lidt af hvert. I må endeligt sige hvis der er noget der mangler. Jeg overvejer også at lave en med galaxytema på, men nu må vi se om det bliver til noget. Jeg vil takke Sille 100000 gange for at have lavet et indlæg om de t shirts jeg har lavet på sin fantastiske blog, og jeg overvejer at starte med at blogge igen. Jeg ved bare stadig ikke helt om hvad jeg skulle blogge, men tror det bliver noget i retning af Silles blog eller idas blog. Håber i nyder sommeren. Kys Emma

1 kommentar:

Sille Nikolajsen sagde ...

Skøøønt og få et indlæg fra dig igen! Det er savnet! Du skal skam nok finde masser af ting at blogge om, det er jeg sikker på! Og ja Sille's blog er jo helt fantastisk, men du skal blogge på din måde :-)
Jeg glæder mig til at se en masse skønne indlæg på din rigtig fine blog :-)

//Josefine

- Jo forresten så har vi en give away kørende på vores blog, hvor man kan være så heldig at vinde en valgfri Chandel neglelak! Vores blog, kender du jo ( http://garderobeskab.blogspot.dk/) så kig endelig forbi hvis det kunne være noget for dig :-)